Moda

Moda męska – nie tylko okularowa

Tak jak pisałam w poprzednich postach temat męskich oprawek został w ostatnim czasie zaniedbany. Zdarzyła się jednak okazja, aby zaopatrzyć również modnego mężczyznę w piękne trendy okulary.

Zostałam poproszona o udostępnienie opraw męskich do zdjęć promocyjnych nowej marki krawatów – BUNTA. Oto efekty:

DSC_5224b

BUNTA to nowa marka nietypowych krawatów – kwiecistych, lnianych i szytych w Katowicach.

BUNTA, jak mówi twórczyni firmy, powstała z wewnętrznej potrzeby stworzenia produktu w oparciu o surowiec, materiał czy też zasób, pochodzący z Polski a jednocześnie obiektywnie reprezentujący wysoką jakość.Rozciągnięte w czasie poszukiwania zaowocowały pomysłem, by wykorzystać polski len, a konkretnie tkaninę lnianą z tradycyjnym kwiecistym wzorem.
Misją marki jest inspirowanie mężczyzn do bycia szczęśliwymi poprzez przyjmowanie dobrych postaw, stąd tzw. claim marki to: „Song of a happy man”, czyli pieśń szczęśliwego mężczyzny.
BUNTA to także połączenie tradycji z nowoczesnością. Krawaty są szyte z tkanin o tradycyjnych wzorach, ale wąski fason nadaje im ekstrawagancji i lekkości.
BUNTA_faithkeeper
Krawaty te świetnie wpisują się w styl określany sprezzaturą. Najprościej oznacza to świadome łamanie ogólnie przyjętych zasad. Wyrazić może się to poprzez niedopiętą dwurzędówkę, niedbale zawiązany krawat czy założenie zegarka na mankiet koszuli.
Do sprezzatury idealnie będą pasowały awangardowe okulary przeciwsłoneczne czy zaokrąglone oprawy korekcyjne. Takie też dobrane zostały modelowi.
qb
DSC_5496b
Taki styl prezentuje się bardzo dobrze i coraz częściej na ulicy można spotkać tak ubranych mężczyzn. Mnie osobiście bardzo podobają się lniane krawaty BUNTY oraz taka stylizacja.
Wy co na ten temat myślicie?
Więcej o krawatach:

Foto backstage: Anna Rdzanek Stylizacja: Barbara Rdzanek, Relook Studio, Cannes Make Up Artist Fryzura: Łukasz Milewski, Atelier Fryzur & Wizażu Ł. Milewski
Model: Bartek Aleksander
Spodobało się? Udostępnij znajomym

You Might Also Like